| Stichting CultuurFonds Oldenzaal | Hofmeijerstraat 52 | Oldenzaal | 7571 DE |
STICHTING CULTUURFONDS OLDENZAAL
Locaties

Locaties in Oldenzaal

Uw culturele activiteiten kunnen worden gehouden in een groot aantal culturele gelegenheden in Oldenzaal. Dit betekent echter niet dat elke culturele gelegenheid in aanmerking komt. Dat dient u eerst zelf te beoordelen. Het bestuur zal bij na beoordeling van uw aanvraag u berichten of uw keuze wordt gehonoreerd. Een lijst van locaties die in aanmerking komen treft u hierbij aan. Deze lijst wordt telkens aangevuld met niet eerder gebruikte locaties. Dat maakt uw keuze eenvoudiger. Klik hier. Voorwaarden Er moeten enkele voorwaarden worden gesteld waaraan een locatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een subsidie of bijdrage voor uw culturele activiteit. Deze voorwaarden zijn ook in uw eigen belang. 1. De locatie ligt in Oldenzaal. 2. De locatie is voor publiek algemeen toegankelijk. 3. Er dient een (huur)overeenkomst met de locatie-eigenaar te worden afgesloten voor de uitvoering van uw culturele activiteit. 4. Als er geen kosten aan het gebruik van de locatie zijn verbonden dient dit in de overeenkomst te worden vermeld. 5. De activiteit moet met en zonder toegangsbetaling voor ieder toegankelijk zijn. 6. De locatie moet te minste plaats bieden aan ca. 40 bezoekers.